Přeskočit na obsah

Prestižní ocenění Podnikatele roku 2021 v Moravskoslezském kraji získal Karel Kadlec, majitel a předseda představenstva CarTec Group

1644503307karel-kadlec-podnikatel-roku-2021-1080.jpg
Prestižní ocenění Podnikatele roku 2021 v Moravskoslezském kraji získal Karel Kadlec, majitel a předseda představenstva CarTec Group

Karel Kadlec, majitel společnosti CarTec Group získal na začátku letošního února prestižní ocenění Podnikatel roku 2021 Moravskoslezského kraje. Společnost CarTec Group je největší a nejúspěšnější prodejce vozů BMW v České republice, zastupujíce všechny značky z portfolia BMW Group: BMW, BMW Motorrad, MINI a Rolls-Royce Motor Cars.

CarTec byl založen v Ostravě roku 2002 a o rok později zde také otevřel svůj první showroom. Společnost se postupně rozrostla do skupiny, která má dnes téměř 300 zaměstnanců, dosáhne ročně obratu více než 3 miliardy korun s více než 30 % tržním podílem a pobočkami v Ostravě, Liberci, Olomouci, Praze a Brně. V posledních pěti letech skupina investovala téměř 500 milionů korun na rozvoj poboček v Praze, Brně a Ostravě. Mimo jiné pro své klienty vydává vlastní magazín CarTec News, provozuje e-shop s největší nabídkou produktů BMW, BMW Motorrad a MINI. Titul Podnikatel roku v Moravskoslezském kraji Karlu Kadlecovi udělila nejprestižnější mezinárodní soutěž podnikatelů EY Podnikatel roku, která oceňuje výjimečné osobnosti po celém světě již od roku 1986. Jelikož byl CarTec založen v Ostravě, soutěže se skupina účastnila právě v rámci kategorie Moravskoslezského kraje, v druhém nejsilnějším kraji stávajícího ročníku soutěže.

„Výhra není určitě jen má zásluha, ale především lidí kolem mě. Jak s nadsázkou říká má žena, já jsem spíš ten oštěpař, který přichází s nějakou vizí a nápadem a udává směr. Ale těmi, kdo pak tuto vizi naplňují, je celý tým mých spolupracovníků. Těm patří můj vděk a velké díky,“ svěřil se po převzetí ocenění Karel Kadlec, který věří, že za úspěchem stojí maximálně profesionální, a přitom přátelský servis, který jeho firma klientům poskytuje dle firemního kréda „Rozdíl je v  přístupu“.